- İhracatçı Olabilmek İçin Uluslar arası Pazarlama ve İhracatta Devlet Destekleri
- Uluslararası Pazarlara Ulaşmada E-Devlet ve E-Ticaret
- Kriz Sonrası Firmaları Geleceğe Taşıyacak Lojistik Çözümler; “Tedarik Zinciri Yönetimi”
- Bilgisayar Destekli Proje Yönetimi
- Uluslar Arası Pazarlarda Rekabet Ve Başarı İçin Üretimde Maliyet Düşürme Ve Süreç Yönetimi
- Başarıya Götüren Yolda Takım Olmak
- Yöneticiler İçin Finans Sertifika Eğitimi
- Finansal Tabloların Bilgisayar Destekli Analizi
- Başarı İçin Kaliteli Bir İş Çevresinin Yaratılması – “ 5 S ”
- İşletme Yöneticileri İçin Finans
- Toplam Kalite Yönetimi İle Başarıyı Yaklamak
- Yöneticiler İçin Toplantı Ve Zaman Yönetimi
- Rekabet İçin Sürekli İyileştirme
- Rekabet ve Başarı için Süreç Yönetimi ve Süreç İyileştirme
- Ufuk Ötesini Görmek ve Geleceği Şekillendirmek İçin Stratejik Düşünme ve Liderlik
- Stok Yönetimi
- Engelleri Kaldırmak İçin Problem Çözme Teknikleri
- Bilgisayar Destekli Finans
- Maliyet Düşürme Ve Verimlilik Arttırmada Motivasyonun Önemi
- Klasik Risk Yönetimi Yerine Entegre Risk Yönetimi; “Kurumsal Risk Yönetimi”
- Kaynakların Etkin Kullanımı Ve Maliyet Düşürme İçin Üretim Planlama Sertifika Programı
- İnsan İlişkileri Ve Etkili İletişim
- İşletme Yönetiminde Sosyal Ağlar (Etkili Sosyal Ağ Yönetimi)
- İşletme Körlüğü İle Baş Etme
- Etkili Müzakere Teknikleri
- Ekip Olmak
- Çağdaş Yönetim Teknikleri
- AB Yolunda Proje Finansmanında Mali Kaynaklar
- İş Hayatı Ve Stres
- Zor İnsanlarla Başa Çıkma Ve İkna Yöntemleri
- Yatırım Projelerinde Teşvik Ve Destekler
- Proje Hazırlama Ve Yönetimi
- Çatışma Ve Stres Yönetimi
- Etkili Takım Çalışması Ve Grup Dinamikleri
- İnsan İlişkileri Ve Etkili İletişim
- Yöneticiler İçin Bilgisayar Destekli Yatırım Projelerinin Değerlendirilmesi
- KOBİ’ler İçin Uygulamalı Dış Ticaret İşlemleri
AMACI
Müşteri ilişkilerinde, olumsuz durumların kaynağını belirlemek ve öncelikle bu durumu önleyebilmek için bu insanlara farklı bir anlayışla yaklaşmak, zor durumlar karşısında kontrollü davranarak bu durumu hem kurum için hem bu insanlar için kazan-kazan felsefesine uygun bir şekilde sonuçlanmasını sağlamak, bazı bilgi ve becerileri gerektirmektedir. Zor insanların yarattıkları sorunlu durumları kontrol altına alabilmek ve bu sırada yaşanabilecek yıkıcı duyguların etkilerini en aza indirebilmek için hayata bakış açılarında farklılık yaratacak, gerçek hayatta uygulanabilmesi mümkün olan teknikler anlatılmaktadır.
Bilgi vermenin yanı sıra bir davranış geliştirme eğitimi olup, katılımcılarda konuya ilişkin temel davranış kalıplarının idrak edilmesini ve uygulamaya sokulmasını amaçlar. Tarafımızca geliştirilen bu eğitimimizin özelliği, katılımcıların kafalarındaki soru işaretlerini ve şüphelerini eğitim esnasında tartışma konusu yaparak Etkileşimli Eğitim Yöntemi uygulanmasıdır. Böylece eğitimimiz; açık bir iletişime, detaylı bir öğrenmeye ve kalıcı bir davranış değişikliğine sebep olmaktadır.
Hedefler: Bu seminer sonunda katılımcılar;
• Farklı iletişim tarzlarını ayırt edip, ‘Zor İnsanlar' karşısında uygulayabilecekleri teknikleri öğrenecek,
• Çalışma hayatında karşılaşılabilecek olumsuzluk kaynaklarını fark edip, farklı durumlara karşı hazırlıklı olma anlayışını benimseyecek,
• Olumsuz durumlar sonucunda yaşanan yıkıcı duyguların etkilerini en aza nasıl indirilebileceği konularında farkındalık kazanacaklardır.
Eğitim Yöntemi:
• İnteraktif bilgi paylaşımı,
• İşlenen tekniklerin daha iyi anlaşılmasını sağlayacak pek çok uygulama örneği.
• Zor yanımızı ölçen testler,
• Oyunlar ve değerlendirmeleri.
• Video sunumu üzerine tartışmalar.
Süre: 1 gün
İçerik:
• Etkili İletişim
• İletişim Sürecini Anlama
• Karşımızdakini Tanıma
• Zor İnsanlar
• Tepkisiz,
• Kronik Muhalefet,
• Alaycı,
• Hayırcı,
• Saldırgan,
• Her Şeyi Bildiğini Sanan,
Hızlı Menü
Danışmanlık Hizmetlerimiz
Bize Ulaşın
0 312 284 12 16
Türk Ocağı Caddesi 1398 Sokak (Eski 29 Sok.) No: 7 / 4 06520 Balgat - ANKARA