Anasayfa > Eğitim Programlarımız > Zor İnsanlarla Başa Çıkma Ve İkna Yöntemleri

AMACI
 

Müşteri ilişkilerinde, olumsuz durumların kaynağını belirlemek ve öncelikle bu durumu önleyebilmek için bu insanlara farklı bir anlayışla yaklaşmak, zor durumlar karşısında kontrollü davranarak bu durumu hem kurum için hem bu insanlar için kazan-kazan felsefesine uygun bir şekilde sonuçlanmasını sağlamak, bazı bilgi ve becerileri gerektirmektedir. Zor insanların yarattıkları sorunlu durumları kontrol altına alabilmek ve bu sırada yaşanabilecek yıkıcı duyguların etkilerini en aza indirebilmek için hayata bakış açılarında farklılık yaratacak, gerçek hayatta uygulanabilmesi mümkün olan teknikler anlatılmaktadır.
 

Bilgi vermenin yanı sıra bir davranış geliştirme eğitimi olup, katılımcılarda konuya ilişkin temel davranış kalıplarının idrak edilmesini ve uygulamaya sokulmasını amaçlar. Tarafımızca geliştirilen bu eğitimimizin özelliği, katılımcıların kafalarındaki soru işaretlerini ve şüphelerini eğitim esnasında tartışma konusu yaparak Etkileşimli Eğitim Yöntemi uygulanmasıdır. Böylece eğitimimiz; açık bir iletişime, detaylı bir öğrenmeye ve kalıcı bir davranış değişikliğine sebep olmaktadır.
 

Hedefler: Bu seminer sonunda katılımcılar;

•    Farklı iletişim tarzlarını ayırt edip, ‘Zor İnsanlar' karşısında uygulayabilecekleri teknikleri öğrenecek, 
•    Çalışma hayatında karşılaşılabilecek olumsuzluk kaynaklarını fark edip, farklı durumlara karşı hazırlıklı olma anlayışını benimseyecek, 
•    Olumsuz durumlar sonucunda yaşanan yıkıcı duyguların etkilerini en aza nasıl indirilebileceği konularında farkındalık kazanacaklardır. 

 

Eğitim Yöntemi: 

•    İnteraktif bilgi paylaşımı, 
•    İşlenen tekniklerin daha iyi anlaşılmasını sağlayacak pek çok uygulama örneği. 
•    Zor yanımızı ölçen testler, 
•    Oyunlar ve değerlendirmeleri. 
•    Video sunumu üzerine tartışmalar. 

 

Süre: 1 gün 


İçerik:

•    Etkili İletişim 
•    İletişim Sürecini Anlama 
•    Karşımızdakini Tanıma
•    Zor İnsanlar 
•    Tepkisiz,
•    Kronik Muhalefet,
•    Alaycı,
•    Hayırcı,
•    Saldırgan,
•    Her Şeyi Bildiğini Sanan,

 

Copyright 2024 - Rotam Danışmanlık