- İhracatçı Olabilmek İçin Uluslar arası Pazarlama ve İhracatta Devlet Destekleri
- Uluslararası Pazarlara Ulaşmada E-Devlet ve E-Ticaret
- Kriz Sonrası Firmaları Geleceğe Taşıyacak Lojistik Çözümler; “Tedarik Zinciri Yönetimi”
- Bilgisayar Destekli Proje Yönetimi
- Uluslar Arası Pazarlarda Rekabet Ve Başarı İçin Üretimde Maliyet Düşürme Ve Süreç Yönetimi
- Başarıya Götüren Yolda Takım Olmak
- Yöneticiler İçin Finans Sertifika Eğitimi
- Finansal Tabloların Bilgisayar Destekli Analizi
- Başarı İçin Kaliteli Bir İş Çevresinin Yaratılması – “ 5 S ”
- İşletme Yöneticileri İçin Finans
- Toplam Kalite Yönetimi İle Başarıyı Yaklamak
- Yöneticiler İçin Toplantı Ve Zaman Yönetimi
- Rekabet İçin Sürekli İyileştirme
- Rekabet ve Başarı için Süreç Yönetimi ve Süreç İyileştirme
- Ufuk Ötesini Görmek ve Geleceği Şekillendirmek İçin Stratejik Düşünme ve Liderlik
- Stok Yönetimi
- Engelleri Kaldırmak İçin Problem Çözme Teknikleri
- Bilgisayar Destekli Finans
- Maliyet Düşürme Ve Verimlilik Arttırmada Motivasyonun Önemi
- Klasik Risk Yönetimi Yerine Entegre Risk Yönetimi; “Kurumsal Risk Yönetimi”
- Kaynakların Etkin Kullanımı Ve Maliyet Düşürme İçin Üretim Planlama Sertifika Programı
- İnsan İlişkileri Ve Etkili İletişim
- İşletme Yönetiminde Sosyal Ağlar (Etkili Sosyal Ağ Yönetimi)
- İşletme Körlüğü İle Baş Etme
- Etkili Müzakere Teknikleri
- Ekip Olmak
- Çağdaş Yönetim Teknikleri
- AB Yolunda Proje Finansmanında Mali Kaynaklar
- İş Hayatı Ve Stres
- Zor İnsanlarla Başa Çıkma Ve İkna Yöntemleri
- Yatırım Projelerinde Teşvik Ve Destekler
- Proje Hazırlama Ve Yönetimi
- Çatışma Ve Stres Yönetimi
- Etkili Takım Çalışması Ve Grup Dinamikleri
- İnsan İlişkileri Ve Etkili İletişim
- Yöneticiler İçin Bilgisayar Destekli Yatırım Projelerinin Değerlendirilmesi
- KOBİ’ler İçin Uygulamalı Dış Ticaret İşlemleri
AMACI
Bu eğitimin ana amacı; Toplam kalite felsefesi ile iş mükemmeliyetine ulaşmada sürekli iyileştirme ana kuraldır. Çalışanlar sadece söylenen işleri yapanlar değil, sorun çözme ve iyileştirme becerisi olan kişiler olarak da görülmelidir. Çalışanların ekip halinde katılımıyla, mevcut ürün ve proseslerdeki kalite ve verimlilik problemlerini çözümlemek, problemlere sistematik yaklaşımı geliştirmek amaçlanmaktadır.
SÜRESİ : 6 saat
KONU BAŞLIKLARI
1. Değişim
a. Rekabet
b. Müşteri
c. Üretim Sistemi
d. Yönetim Anlayışı
2. Sürekli İyileştirme
a. Yönetim İle İlişkileri
b. Kalite Kontrol İle İlişkileri
i. Deming’ İn Yönetim Felsefesi
ii. Deming Döngüsü
c. Toplam Kalite İle İlişkileri
i. PUKÖ Döngüsü
ii. SUKÖ Döngüsü
d. Öneri Sistemi İle İlişkileri
3. Sürekli İyileştirmenin Uygulanması
a. Yönetim Öncelikli
i. Tam Zamanında Üretim
ii. Otonomasyon
iii. Tedarik
iv. Bilgi Kullanma Sistemi
v. Fonksiyonlar Arsı Yönetim
vi. Ekip Sistemleri
vii. Politika Yayılımı
viii. Kalite Yayılımı
ix. Toplam Verimli Bakım
b. Grup Öncelikli
Organizasyonel Ufak Grup Etkinlikleri
Otonom Ufak Grup Etkinlikleri
c. Birey Öncelikli
Öneri Sistemi
Esneklik
Niteliklendirme
4. Sürekli İyileştirme Araçları
a. 5 N
b. 3 MU Kontrol Sistemi
c. 5N 1K
d. 3M 1İ 1Ö Kontrol Listesi
e. 5S
f. 7 Araç
g. 7 Yeni Araç
5. Uygulama Örnekleri
6. Soru Ve Cevap
Hızlı Menü
Danışmanlık Hizmetlerimiz
Bize Ulaşın
0 312 284 12 16
Türk Ocağı Caddesi 1398 Sokak (Eski 29 Sok.) No: 7 / 4 06520 Balgat - ANKARA