Anasayfa > Eğitim Programlarımız > Rekabet ve Başarı için Süreç Yönetimi ve Süreç İyileştirme

AMACI
 

Bu eğitimin ana amacı; Toplam kalite felsefesi ile iş mükemmeliyetine ulaşmada sürekli iyileştirme ana kuraldır. Çalışanlar sadece söylenen işleri yapanlar değil, sorun çözme ve iyileştirme becerisi olan kişiler olarak da görülmelidir. Çalışanların ekip halinde katılımıyla, mevcut ürün ve proseslerdeki kalite ve verimlilik problemlerini çözümlemek, problemlere sistematik yaklaşımın geliştirerek, işletmelerde çalışanların toplu olarak israfın önlenmesine odaklanmasını sağlamak, çalışanlara işlerini sorgulamaları, süreçlerde katma değer yaratmayan adımları ayıklamaları, işin nasıl daha iyi yapılacağını araştırmaları için gerekli olan süreç iyileştirme metodolojisini öğretmeyi amaçlamaktadır. 

SÜRESİ :  6 saat 

KONU BAŞLIKLARI 

1.    Süreç Yönetimi
i.    Tanım
ii.    Uygulama Nedenleri
2.    Süreç Nedir ?
3.    Süreçlerin Tanımlanması
4.    Süreç Sınıflandırması
5.    Süreç Hiyerarşisi
6.    ISO 9000/2000 Kalite Yönetim Sistemleri Standardında Süreç Yaklaşımı
7.    ISO 9000/2000 Kalite Yönetim Sistemleri Standardı Süreç Tanımı Örneği
8.    EFQM İş Mükemmelliği Modelinde Süreç Yönetimi
9.    Süreç Performansının Ölçülmesi
10.    Süreç Yönetimi Ve İyileştirilmesinde Üst Düzey Yönetimin Görev Ve Sorumlulukları
11.    Süreç Sahibi
12.    Süreç İyileştirme Ekibi Lideri
13.    Süreç İyileştirme Ekibi
14.    Etkin Ekip Oluşturma Ve Ekiplerin Genel İşleyişi
15.    Ekip Geliştirmenin Aşamaları
16.    Ödüllendirme
17.    Süreç İyileştirme
18.    Süreç İyileştirme Çalışmalarında Dikkate Alınacak Konular
19.    Süreç İyileştirme Çalışmalarının Başlatılması
20.    Süreç İyileştirme Çalışmalarına Geçişte Karşılaşılan Dirençler Ve Değişim Yönetimi
21.    Süreç İyileştirme Yöntemleri
i.    Yöntem 1
ii.    Yöntem 2
iii.    Yöntem 3
22.    Performans Matrisi
23.    Süreç İyileştirmede Öncelikler Matrisi
24.    İlişkiler Diyagramı
25.    Uygulama Örnekleri
26.    Soru Ve Cevap

Copyright 2024 - Rotam Danışmanlık