- İhracatçı Olabilmek İçin Uluslar arası Pazarlama ve İhracatta Devlet Destekleri
- Uluslararası Pazarlara Ulaşmada E-Devlet ve E-Ticaret
- Kriz Sonrası Firmaları Geleceğe Taşıyacak Lojistik Çözümler; “Tedarik Zinciri Yönetimi”
- Bilgisayar Destekli Proje Yönetimi
- Uluslar Arası Pazarlarda Rekabet Ve Başarı İçin Üretimde Maliyet Düşürme Ve Süreç Yönetimi
- Başarıya Götüren Yolda Takım Olmak
- Yöneticiler İçin Finans Sertifika Eğitimi
- Finansal Tabloların Bilgisayar Destekli Analizi
- Başarı İçin Kaliteli Bir İş Çevresinin Yaratılması – “ 5 S ”
- İşletme Yöneticileri İçin Finans
- Toplam Kalite Yönetimi İle Başarıyı Yaklamak
- Yöneticiler İçin Toplantı Ve Zaman Yönetimi
- Rekabet İçin Sürekli İyileştirme
- Rekabet ve Başarı için Süreç Yönetimi ve Süreç İyileştirme
- Ufuk Ötesini Görmek ve Geleceği Şekillendirmek İçin Stratejik Düşünme ve Liderlik
- Stok Yönetimi
- Engelleri Kaldırmak İçin Problem Çözme Teknikleri
- Bilgisayar Destekli Finans
- Maliyet Düşürme Ve Verimlilik Arttırmada Motivasyonun Önemi
- Klasik Risk Yönetimi Yerine Entegre Risk Yönetimi; “Kurumsal Risk Yönetimi”
- Kaynakların Etkin Kullanımı Ve Maliyet Düşürme İçin Üretim Planlama Sertifika Programı
- İnsan İlişkileri Ve Etkili İletişim
- İşletme Yönetiminde Sosyal Ağlar (Etkili Sosyal Ağ Yönetimi)
- İşletme Körlüğü İle Baş Etme
- Etkili Müzakere Teknikleri
- Ekip Olmak
- Çağdaş Yönetim Teknikleri
- AB Yolunda Proje Finansmanında Mali Kaynaklar
- İş Hayatı Ve Stres
- Zor İnsanlarla Başa Çıkma Ve İkna Yöntemleri
- Yatırım Projelerinde Teşvik Ve Destekler
- Proje Hazırlama Ve Yönetimi
- Çatışma Ve Stres Yönetimi
- Etkili Takım Çalışması Ve Grup Dinamikleri
- İnsan İlişkileri Ve Etkili İletişim
- Yöneticiler İçin Bilgisayar Destekli Yatırım Projelerinin Değerlendirilmesi
- KOBİ’ler İçin Uygulamalı Dış Ticaret İşlemleri
AMACI
Bu eğitimin ana amacı; Toplam kalite felsefesi ile iş mükemmeliyetine ulaşmada sürekli iyileştirme ana kuraldır. Çalışanlar sadece söylenen işleri yapanlar değil, sorun çözme ve iyileştirme becerisi olan kişiler olarak da görülmelidir. Çalışanların ekip halinde katılımıyla, mevcut ürün ve proseslerdeki kalite ve verimlilik problemlerini çözümlemek, problemlere sistematik yaklaşımın geliştirerek, işletmelerde çalışanların toplu olarak israfın önlenmesine odaklanmasını sağlamak, çalışanlara işlerini sorgulamaları, süreçlerde katma değer yaratmayan adımları ayıklamaları, işin nasıl daha iyi yapılacağını araştırmaları için gerekli olan süreç iyileştirme metodolojisini öğretmeyi amaçlamaktadır.
SÜRESİ : 6 saat
KONU BAŞLIKLARI
1. Süreç Yönetimi
i. Tanım
ii. Uygulama Nedenleri
2. Süreç Nedir ?
3. Süreçlerin Tanımlanması
4. Süreç Sınıflandırması
5. Süreç Hiyerarşisi
6. ISO 9000/2000 Kalite Yönetim Sistemleri Standardında Süreç Yaklaşımı
7. ISO 9000/2000 Kalite Yönetim Sistemleri Standardı Süreç Tanımı Örneği
8. EFQM İş Mükemmelliği Modelinde Süreç Yönetimi
9. Süreç Performansının Ölçülmesi
10. Süreç Yönetimi Ve İyileştirilmesinde Üst Düzey Yönetimin Görev Ve Sorumlulukları
11. Süreç Sahibi
12. Süreç İyileştirme Ekibi Lideri
13. Süreç İyileştirme Ekibi
14. Etkin Ekip Oluşturma Ve Ekiplerin Genel İşleyişi
15. Ekip Geliştirmenin Aşamaları
16. Ödüllendirme
17. Süreç İyileştirme
18. Süreç İyileştirme Çalışmalarında Dikkate Alınacak Konular
19. Süreç İyileştirme Çalışmalarının Başlatılması
20. Süreç İyileştirme Çalışmalarına Geçişte Karşılaşılan Dirençler Ve Değişim Yönetimi
21. Süreç İyileştirme Yöntemleri
i. Yöntem 1
ii. Yöntem 2
iii. Yöntem 3
22. Performans Matrisi
23. Süreç İyileştirmede Öncelikler Matrisi
24. İlişkiler Diyagramı
25. Uygulama Örnekleri
26. Soru Ve Cevap
Hızlı Menü
Danışmanlık Hizmetlerimiz
Bize Ulaşın
0 312 284 12 16
Türk Ocağı Caddesi 1398 Sokak (Eski 29 Sok.) No: 7 / 4 06520 Balgat - ANKARA