- İhracatçı Olabilmek İçin Uluslar arası Pazarlama ve İhracatta Devlet Destekleri
- Uluslararası Pazarlara Ulaşmada E-Devlet ve E-Ticaret
- Kriz Sonrası Firmaları Geleceğe Taşıyacak Lojistik Çözümler; “Tedarik Zinciri Yönetimi”
- Bilgisayar Destekli Proje Yönetimi
- Uluslar Arası Pazarlarda Rekabet Ve Başarı İçin Üretimde Maliyet Düşürme Ve Süreç Yönetimi
- Başarıya Götüren Yolda Takım Olmak
- Yöneticiler İçin Finans Sertifika Eğitimi
- Finansal Tabloların Bilgisayar Destekli Analizi
- Başarı İçin Kaliteli Bir İş Çevresinin Yaratılması – “ 5 S ”
- İşletme Yöneticileri İçin Finans
- Toplam Kalite Yönetimi İle Başarıyı Yaklamak
- Yöneticiler İçin Toplantı Ve Zaman Yönetimi
- Rekabet İçin Sürekli İyileştirme
- Rekabet ve Başarı için Süreç Yönetimi ve Süreç İyileştirme
- Ufuk Ötesini Görmek ve Geleceği Şekillendirmek İçin Stratejik Düşünme ve Liderlik
- Stok Yönetimi
- Engelleri Kaldırmak İçin Problem Çözme Teknikleri
- Bilgisayar Destekli Finans
- Maliyet Düşürme Ve Verimlilik Arttırmada Motivasyonun Önemi
- Klasik Risk Yönetimi Yerine Entegre Risk Yönetimi; “Kurumsal Risk Yönetimi”
- Kaynakların Etkin Kullanımı Ve Maliyet Düşürme İçin Üretim Planlama Sertifika Programı
- İnsan İlişkileri Ve Etkili İletişim
- İşletme Yönetiminde Sosyal Ağlar (Etkili Sosyal Ağ Yönetimi)
- İşletme Körlüğü İle Baş Etme
- Etkili Müzakere Teknikleri
- Ekip Olmak
- Çağdaş Yönetim Teknikleri
- AB Yolunda Proje Finansmanında Mali Kaynaklar
- İş Hayatı Ve Stres
- Zor İnsanlarla Başa Çıkma Ve İkna Yöntemleri
- Yatırım Projelerinde Teşvik Ve Destekler
- Proje Hazırlama Ve Yönetimi
- Çatışma Ve Stres Yönetimi
- Etkili Takım Çalışması Ve Grup Dinamikleri
- İnsan İlişkileri Ve Etkili İletişim
- Yöneticiler İçin Bilgisayar Destekli Yatırım Projelerinin Değerlendirilmesi
- KOBİ’ler İçin Uygulamalı Dış Ticaret İşlemleri
AMACI
Eğitimin amacı, işletmelerde yaşanılması kaçınılmaz olan ve hem bireysel hem örgütsel performansı en fazla etkileyen çatışma ve stres süreci hakkında katılımcılarda farkındalık yaratmak ve anılan süreçlerin yönetilmesine yönelik bilgi ve beceri geliştirmektir.
SÜRE: 6 Saat
İÇERİK
• Kavramsal Olarak Çatışma
• Yönetim Kuramları Bağlamında Çatışma
• Çatışma Nedenleri
• Organizasyonlardaki Başlıca Çatışma Türleri
• Çatışmanın Olumlu ve Olumsuz Etkileri
• Çatışmanın Yönetimi Teknikleri
• Çatışma Yönetim Sürecinde İletişim
• Stres Kavramı ve önemi
• Stresin Sebepleri
• Stresin İnsan Yaşamına ve Organizasyonlara Etkileri
• Stresle Baş Edebilme Teknikleri
• Çatışma ve Stres Yönetiminde Kültür Etkisi
UYGULAMA ŞEKLİ
Eğitim, görsel materyal destekli sunum, anket uygulaması, rol oynama ve örnek olay incelemeleriyle icra edilecektir.
KİMLERE YÖNELİK
İşletmelerin ortak ve yöneticileri ile her düzeydeki çalışanlar.
Hızlı Menü
Danışmanlık Hizmetlerimiz
Bize Ulaşın
0 312 284 12 16
Türk Ocağı Caddesi 1398 Sokak (Eski 29 Sok.) No: 7 / 4 06520 Balgat - ANKARA