Anasayfa > Eğitim Programlarımız > Ekip Olmak

AMACI

İş hayatında ekip çalışması esastır. İşletmede/örgütte ekip halinde çalışmak, insanların birbirlerini dinlemelerini, bilgilerini paylaşmalarını, yapıcı geribildirim almak ve vermek suretiyle olumlu değişiklikler yapmalarını ve karşılıklı güven oluşturmalarını sağlar. 

Ancak ekiplerin kendiliklerinden birlikte çalışarak en uygun sonuçlar üretecek yetkinliklere kavuşması çok nadir rastlanan bir durumdur. 

Ekip çalışması eğitiminin amacı, grup dinamiklerinin iyi anlaşılmasını sağlamak ve ekip çalışmasını güçlendirecek yetkinlikleri kazandırmaktır. Eğitimde geliştirilen becerilerin işletmeye/kuruma taşınabilmesi amacıyla kişisel aksiyon planı geliştirmenin de yolları tartışılacaktır.    

SÜRE: 1 Gün

 

SEMİNER KONU BAŞLIKLARI 

1.    Gruplar ve Grupları Oluşturan Grup Dinamiklerinin Anlaşılması
2.    Grup ve Ekip Arasındaki Farklar
3.    Ekip Oluşturma ve İşbirliği
4.    İş Yaşamında Ekip Çalışması ve Ekip Çeşitleri 
5.    Ekibin Oluşma Süreçlerini ve Yapılması Gerekenleri Anlamak 
6.    Grup Dinamizmini Anlamak 
7.    Ekip Liderliği 
8.    Ekiplerde Etkili İletişim ve Çatışma Yönetimi
9.    Kendini Yöneten Ekipler
10.    Başarılı Ekip Liderinin ve Üyelerinin Özellikleri 
11.    Hedef Odaklı Başarılı Ekiplerin Nitelikleri
12.    Ekip Çalışması Uygulamaları
 
UYGULAMA ŞEKLİ

Eğitim, görsel materyal destekli sunum, anket uygulaması, rol oynama tekniği ve örnek olay incelemeleriyle icra edilecektir. 

KİMLERE YÖNELİK

Her kademedeki yöneticiler ve her düzeydeki çalışanlar.

Copyright 2024 - Rotam Danışmanlık