- İhracatçı Olabilmek İçin Uluslar arası Pazarlama ve İhracatta Devlet Destekleri
- Uluslararası Pazarlara Ulaşmada E-Devlet ve E-Ticaret
- Kriz Sonrası Firmaları Geleceğe Taşıyacak Lojistik Çözümler; “Tedarik Zinciri Yönetimi”
- Bilgisayar Destekli Proje Yönetimi
- Uluslar Arası Pazarlarda Rekabet Ve Başarı İçin Üretimde Maliyet Düşürme Ve Süreç Yönetimi
- Başarıya Götüren Yolda Takım Olmak
- Yöneticiler İçin Finans Sertifika Eğitimi
- Finansal Tabloların Bilgisayar Destekli Analizi
- Başarı İçin Kaliteli Bir İş Çevresinin Yaratılması – “ 5 S ”
- İşletme Yöneticileri İçin Finans
- Toplam Kalite Yönetimi İle Başarıyı Yaklamak
- Yöneticiler İçin Toplantı Ve Zaman Yönetimi
- Rekabet İçin Sürekli İyileştirme
- Rekabet ve Başarı için Süreç Yönetimi ve Süreç İyileştirme
- Ufuk Ötesini Görmek ve Geleceği Şekillendirmek İçin Stratejik Düşünme ve Liderlik
- Stok Yönetimi
- Engelleri Kaldırmak İçin Problem Çözme Teknikleri
- Bilgisayar Destekli Finans
- Maliyet Düşürme Ve Verimlilik Arttırmada Motivasyonun Önemi
- Klasik Risk Yönetimi Yerine Entegre Risk Yönetimi; “Kurumsal Risk Yönetimi”
- Kaynakların Etkin Kullanımı Ve Maliyet Düşürme İçin Üretim Planlama Sertifika Programı
- İnsan İlişkileri Ve Etkili İletişim
- İşletme Yönetiminde Sosyal Ağlar (Etkili Sosyal Ağ Yönetimi)
- İşletme Körlüğü İle Baş Etme
- Etkili Müzakere Teknikleri
- Ekip Olmak
- Çağdaş Yönetim Teknikleri
- AB Yolunda Proje Finansmanında Mali Kaynaklar
- İş Hayatı Ve Stres
- Zor İnsanlarla Başa Çıkma Ve İkna Yöntemleri
- Yatırım Projelerinde Teşvik Ve Destekler
- Proje Hazırlama Ve Yönetimi
- Çatışma Ve Stres Yönetimi
- Etkili Takım Çalışması Ve Grup Dinamikleri
- İnsan İlişkileri Ve Etkili İletişim
- Yöneticiler İçin Bilgisayar Destekli Yatırım Projelerinin Değerlendirilmesi
- KOBİ’ler İçin Uygulamalı Dış Ticaret İşlemleri
AMACI
Birey açısından motivasyon, bireyin kişisel gereksinimlerinin doyurulmasından, bireyin kendini gerçekleştirmesine kadar birçok evreleri kapsar. Örgütsel açıdan motivasyon ise, örgüt üyelerinin çalışmaya başlamalarını, çalışmalarını sürdürmelerini ve görevlerini istekle yerine getirmelerini sağlayan güçlerin veya mekanizmaların tümü anlamını taşır. Bu eğitimin amacı katılımcılara, Motivasyonu etkileyen faktörleri bireyin nasıl algıladığı, kendi yetenek ve becerilerini nasıl değerlendirdiğini ortaya koymak. Katılımcıların düşüncelerini, duygularını ve davranışlarını kontrol etmelerini kolaylaştırarak motivasyonlarının yüksek olmasını ve çalışma hayatında optimum performans göstermelerini sağlamaktır.
SÜRESİ : 6 saat
KONU BAŞLIKLARI
1. Performans motivasyon ilişkisi
2. Performans arzının bileşenleri
3. Motivasyon
4. Motivasyonun örgütsel oluşumlar üzerine etkisi
5. Motivasyon başarı ilişkisi
6. Motivasyon kuramları
a. Klasik kuramlar
b. Neo klasik kuramlar
c. Çağdaş kuramlar
7. Çalışanların gereksinimleri
a. Özendiriciler
8. Gereksinimlerin karşılanmaması halindeki davranışlar
9. Yöneticilerin görevleri
a. Personel yönetim ilkeleri
b. Yönetimle ilgili görevler
c. Yönetim biçimleri
d. Personel sorunlarının giderilmesi
10. Motivasyon araçları
a. Özgüveni geliştirme (özsaygı uygulaması)
b. Etkin dinleme (etkin dinleme uygulaması)
c. Somut hedefler oluşturma (amaç oluşturma uygulaması)
d. Kişiliğe değil davranışa yönelme (davranışa önem verme uygulaması)
e. Pekiştirme teknikleri kullanma (pekiştirme teknikleri uygulaması)
11. Uygulama Örnekleri
12. Soru Ve Cevap
Hızlı Menü
Danışmanlık Hizmetlerimiz
Bize Ulaşın
0 312 284 12 16
Türk Ocağı Caddesi 1398 Sokak (Eski 29 Sok.) No: 7 / 4 06520 Balgat - ANKARA