Anasayfa > Eğitim Programlarımız > Uluslararası Pazarlara Ulaşmada E-Devlet ve E-Ticaret

AMACI
 

Bu eğitimin ana amacı işini geliştirmek isteyen, İhracat için müşteri bulmak isteyen, Aracılık yapmak isteyen ve Kendi işini kurmak isteyenlere elektronik ticaret için iş dünyasında kullanılan yöntemler ve pratik bilgi ve becerileri aktarmaktır
 

SÜRESİ :  6 saat 
 

KONU BAŞLIKLARI 

1.    İnternet’in Tanımı ve Tarihçesi                                                                                    
2.    Bilgisayar Ağları ve Web Siteleri                                                                       
3.    Sanal Pazarlamanın Gelişimi
4.    İnternet Üzerinde Ürün Tanıtımı ve Reklam
5.    E-Devlet, Kamusal Hizmetler ve E-iş                                           
6.    E-Ticaret ve Tanımı                                                                                             
7.    E-Ticaretin Altyapısı                                                                                            
8.    E-Ticaretin Kapsamı
9.    E-Ticaretin Tarafları          
10.    Elektronik Ticaretin Kullanıldığı Alanlar                                                        
11.    Elektronik Ticarette Başarı Kuralları                                                              
12.    E-Ticaretin  Hukuki Durumu
13.    Sayısal İmza / Sayısal Sözleşmeler                                         
14.    Türkiye’de E-Ticaretin Durumu
15.    Elektronik Ticaret İçin Altyapı Çalışmaları
16.    Türkiye’de E-Ticaret Uygulamaları   
17.    Avrupa İşletmeler Ağı (EEC) ve Geleceği inşa etmek 
18.    Soru Cevap

Copyright 2024 - Rotam Danışmanlık